środa, stycznia 30, 2019

Ratunku! Pomocy!


Kochani, jestem przed kolejnym sezonem zajęć Plenerowej Akademii Sztuki i potrzebuję Waszej pomocy!
Po pierwsze - nie wiem dlaczego jedne moje posty są bardziej popularne od innych. 
Napiszcie mi jakie teksty i dlaczego przemawiają do Waszej wyobraźni. Może zechcecie również napisać do mnie kim jesteście, jak spędzacie wolny czas, co Was inspiruje do działania, jak przełamujecie codzienną rutynę?
Hej! Będzie mi niezmiernie miło poznać Was i Wasze oczekiwania!
Czego szukacie na stronach Internetu? Zaglądacie do mnie z nudów, czy ciekawości? A może korzystacie z moich pomysłów na ćwiczenia kreatywne i zechcecie się pochwalić?


Każdą sytuację w życiu możemy potraktować z twórczym duchem.
S.B. Kaufman, C. Gregoire


Nie mam aspiracji pisarza, ale widzę jak zmieniło mnie to cotygodniowe pisanie postów. Nawet jeśli nie zawsze umiem jasno i zrozumiale przedstawić jakąś ideę, sam obowiązek pisania jakoś tam porządkuje mi myśli w głowie. Zanim napiszę coś nowego muszę zerknąć na notatki i wcześniejsze wpisy. Czasem robię również poprawki tekstów które już są na blogu. Tekst muszę też przygotować odpowiednio wcześnie, żeby moja druga „blogowa połowa”, czyli Asia, miała dość czasu na poszukanie odpowiednich zdjęć i inne techniczne sprawy. Piszę o rzeczach, które mnie zainspirowały, podróżach artystycznych albo zajęciach jakie prowadziłam. Piszę o sobie i od siebie, a jedną  z zasad jaką się kieruję, są prawdziwe emocje.
Ale bez konfrontacji z opiniami innych grozi mi destrukcyjne samouwielbienie! Dlatego potrzebuję Waszej pomocy - proszę napiszcie do mnie! 
Wyraźcie swoje uwagi i opinie - w formie komentarzy pod wpisem, bądź mailowo monotypiadb@gmail.com
Będę ogromnie wdzięczna! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Monotypia DB , Blogger