środa, kwietnia 25, 2018

Do zobaczenia w Jaworkach!


Kochani, ja już myślami jestem w górach. Zapakowałam farby, sztalugi, pędzle i inne akcesoria potrzebne na warsztatach. Przygotowałam ćwiczenia kreatywne i zabawy plastyczne. Wypatruję pięknej pogody i waszych uśmiechniętych buzi. Mam nadzieję, że spędzimy razem ten czas twórczo i kreatywnie, z moją małą merytoryczną pomocą.

Będę się z Wami dzielić moim zachwytem pienińską przyrodą, poszukiwaniem powodów do radości tak po prostu, tworzeniem pięknych wspomnień i obrazów. A jeśli przy okazji nauczycie się czegoś nowego o sobie i otaczającym Was świecie – cudownie! Potrzebujecie tylko otwartej głowy i pozytywnego nastawienia. 
Do zobaczenia w Jaworkach!

Spotykamy się w pensjonacie Koliba w Jaworkach, Biała Woda 33, 30 kwietnia br. o godz.11.

Ze wszystkimi szczegółami dotyczącymi warsztatów zapoznacie się TUTAJ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Monotypia DB , Blogger