środa, marca 28, 2018

O wiosennych przebudzeniach


Po kilku miesiącach zimy z niecierpliwością wypatruję kolorów wiosny. Też tak macie? Najmniejszy pączek wiosennych kwiatków cieszy mnie co roku z tą samą intensywnością! Biegam po zaśnieżonych rabatkach i fotografuję kolejne pojawiające się śnieżyczki, krokusy, żonkile, hiacynty i tulipany. Białe, różowe, żółte, zielone, liliowe. Mam wrażenie, że wyrastające z ziemi roślinki też nie mogą doczekać się wiosennego słońca i deszczu. Te wszystkie cebulki siedziały sobie pod śniegiem i jak tylko zaczyna robić się cieplej wyskakują ku radości takich jak ja. 
Uwielbiam wyjazdy za miasto, gdzie nie widać tego szaroburego kożucha, po tym co było śniegiem. Pomimo, często jeszcze mroźnego wiatru, oglądam pola, na których zaczyna się zielenić zboże. Wypatruję pąków na drzewach i słucham świergotu ptaków. Czy wiecie, że woda w pniach drzew zaczyna wiosną płynąc tak głośno, że wystarczy przyłożyć np. stetoskop, żeby to usłyszeć?! Nie mówcie proszę nikomu, ale bardzo często przytulam się do drzew i głaskam gałązki! Od dzieciństwa mam w domu syrop sosnowy na gardło, a od jakiegoś czasu również majowe wino. Wiosną też mam jakąś większą ochotę do życia i mnóstwo planów na nadchodzące lato. Chce mi się tworzyć, malować, działać! 

W tym roku wiosna będzie bardzo twórcza, mam nadzieję, że zrealizuję wszystkie plany artystyczne. Jednym z wydarzeń będzie majówka w górach. Twórczo, wiosennie, z uwagą skupioną na otaczającej nas przyrodzie. 

Chcecie ze mną poczuć wiosenne przebudzenie? Poszukać odcieni białego, żółtego i zielonego w górskich klimatach? Spotkajmy się na majówce!


Są jeszcze miejsca na najbliższe zajęcia mojej Plenerowej Akademii Sztuki w Pieninach w dniach 30.04 - 2.05.2018 - szczegóły TUTAJ
Wszystkich zainteresowanych moimi zajęciami proszę o kontakt mailowy

Gorąco zapraszam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Monotypia DB , Blogger